czwartek, 27 grudnia 2018

,,Heartland"- Lauren Brooke


Co robicie w wolnym czasie? Nudzicie się? Oglądacie filmy? Spędzacie czas ze znajomymi lub rodziną? A może czytacie książki? Dla zainteresowanych polecam przeczytać poniższy, krótki opis jednej z nich.
Ostatnio przeczytałam bardzo fajną serię książek pt. ,,Heartland" autorstwa Lauren Brooke i chciałam podzielić się doświadczeniami z nią powiązanymi. Szczerze polecam.Książka opowiada o przygodach pewnej nastolatki - Amy. Główny temat to konie, które Amy próbuje wyleczyć wraz z przyjacielem.  Pod choinkę dostałam dalszą część losów głównej bohaterki związaną ze świętami. Jednak Amy  po podjęciu studiów zmienia się i fabuła różni się od poprzednich części. Jeżeli chodzi o moje zdanie to uwielbiam te serię ale lekko się zawiodłam na dalszych losach. Jednak może Wasze zdanie będzie inne. Przekonajcie się czytając ,,Heartland".
~J. K


open book page on ground

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

,,Król kruków" - Maggie Stiefvater

 Ta pozycja to zdecydowanie coś dla fanów fantastyki!                                                                                Świetna...