czwartek, 27 grudnia 2018

,,Do wszystkich chłopców których kochałam" - Jenny Han

Jeżeli szukacie książki typowo nastolatkowej to mam coś idealnego, książkę pt.,, Do wszystkich chłopców których kochałam ". Książka opowiada o dziewczynie która gdy jest zakochana pisze list do chłopaka w którym się zadurzyła, lecz nigdy go nie wysyła. Dziewczyna ma również siostry, jedna z nich zrobiła coś niewybaczalnego. Książka również ma swoją odsłonę w filmie(jeśli ktoś jest zainteresowany filmem to jest on na CDA i Netflix) Książka cudowna, film również. A ja mam nadzieję że moja recenzja pomogła wam w poszukiwaniu książki na nudny i zimowy wieczór (A i nie zapomnijcie herbaty i kocyka)
~J. D

2 komentarze:

  1. Myślę, że warto przeczytać tę książkę. Jest dla Was- młodych. Polecam także inne podobne, np. "Jej wysokość P."- autorstwa Joanne MacGregor :)

    OdpowiedzUsuń

,,Król kruków" - Maggie Stiefvater

 Ta pozycja to zdecydowanie coś dla fanów fantastyki!                                                                                Świetna...